Thursday, January 14, 2016

One Less Problem

Ostatnio udało mi się skreślić kolejną pozycję z listy "do kupienia" (chwała wyprzedażom!) i zamszowe kozaki za kolano wreszcie trafiły w moje ręce, a właściwie na moje nogi. Zestawiłam je ze znanym Wam już (Z TEGO WPISU) płaszczem, jednak tym razem dodałam do niego bordowy kołnierz ze sztucznego futerka (moja kolejna wyprzedażowa zdobycz). Już kiedyś zdarzyło mi się na blogu napisać małą odę do tego typu akcesoriów i od tamtej pory nic się nie zmieniło - nadal je uwielbiam. Jeśli chcecie w szybki sposób nadać nowy wygląd waszym kurtkom/płaszczom/swetrom to polecam zaopatrzyć się w taki futrzasty dodatek. Zdecydowanie przybijam im pieczątkę polecany przez Sylwię!

ENG:
My must have list is getting shorter, because the black overknee boots got finally in my hands - or should I said on my feet! Now I finally have a chance to show them to you guys.
So when I started with black I go further with black and match it with khaki. Also there is a surprise, surprise - I add a bit of burgundy to my look thanks to my very new faux fur collar (which I bought on sales). What do you think about this look? Tell me!
Sylwia

fot. gootex ♥

płaszcz/coat - Bershka (TUTAJ/HERE)
sweter/sweater - sh (podobny TUTAJ/similar HERE)
spodnie/pants - H&M (TUTAJ/HERE)
buty/boots - Mango (podobne TUTAJ i TUTAJ/similar HERE & HERE)
kołnierz/faux fur collar - MOHITO (TUTAJ/HERE)

No comments:

Post a Comment